HUMINIC Angel

Profesor universitar
Departamentul de Inginerie Mecanică
Facultatea de Inginerie mecanică

Contact:

Str. Universității nr. 1, Brașov, Romania
Corp H, sala HI25 (Colina Universității)
Tel./Fax: + 40 711 975 439  Fax    +40 268 474761
E-mail:angel.h@unitbv.ro

Descarcă CV

Interese de cercetare:

  • aerodinamica autovehiculelor
  • nanofluide

 

Publicații (selecție)

  • Huminic A., Huminic, G., 2020, Aerodynamics of curved underbody diffusers using CFD, Journal of Wind Engineering and Industrial Aerodynamics, 205, 104300
  • Huminic A., Huminic G., Fleaca C., Dumitrache F., Morjan I., 2019, Thermo-physical properties of water based lanthanum oxide nanofluid. An experimental study,Journal of Molecular Liquids, 287, 111013
  • Huminic G., Huminic A., Hybrid nanofluids for heat transfer applications - A state-of-the-art review, 2018, International Journal of Heat And Mass Transfer, 125, 82-103
  • ISI WoS Hot Paper in Field (articol care în 2 ani de la publicare a primit suficiente citări astfel încât să fie clasat între primele 0.1 % lucrari în domeniul academic de cercetare propriu)
  • ISI WoS Highly Cited in Field (articol care în 2 ani de la publicare a primit suficiente citări astfel încât să fie clasat între primele 1 % lucrari în domeniul academic de cercetare propriu)
  • Huminic A., Huminic G., 2017, Aerodynamic study of a generic car model with wheels and underbody diffuser, Int. J. of Automotive Technology, 18, 397-404
  • Huminic A., Huminic G., Fleaca C., Dumitrache F., Morjan I., 2015, Thermal conductivity, viscosity and surface tension of nanofluids based on FeC nanoparticles, Powder Technology, 284, 78-84
  • Huminic A., Huminic G., Soica A., 2012, Study of aerodynamics for a simplified car model with the underbody shaped as a Venturi nozzle, Int. J. of Vehicle Design, 58, 15-32
  • Huminic G., Huminic A., Application of nanofluids in heat exchangers: A review, 2012, Renewable & Sustainable Energy Reviews, 16(8 ), 5625-5638
  • ISI WoS Highly Cited in Field (articol care în 2 ani de la publicare a primit suficiente citări astfel încât să fie clasat între primele 1 % lucrari în domeniul academic de cercetare propriu)